Katalog stron NEXT7 ANTYKONCEPCJA SKUTECZNA: Jestem w ciąży? Ciekawe teksty:)

niedziela, 29 stycznia 2012

Jestem w ciąży? Ciekawe teksty:)

Najlepsze teksty:
Kochana K....! Ostatnio współżyłam z moim chłopakiem bez odpowiedniego
zabezpieczenia. Teraz (po 4 miesiącach od tego zdarzenia) zauważyłam małego
guza pod kolanem. Czy może to być ciąża poza maciczna??!! Proszę pomóż!!!




Następna:  

Witam!
Niedawno uprawiałam z chłopakiem petting (2-3 tygodnie temu). Opisując sytuację dokładnie: ja pieściłam jego w tym czasie, kiedy on pieścił moje narządy. Ja dotykałam jego penisa bezpośrednio, on natomiast przez majtki.
Mam kilka pytań:
1) Czy nawet jeżeli na palcu miał ejakulat (bo do wytrysku nie doszło) i pieścił mnie przez majtki, czy istnieje możliwość, że zaszłam w ciążę?
kosmetyczka, fryzjer, salon 2) Czy jeśli po skończonych pieszczotach, załóżmy 15 min po tym, dotknęłam swojej pochwy (zakładając, że dotykałam innych przedmiotów, np. koca, talerza, ale nie myłam rąk), czy istnieje możliwość zajścia w ciążę?

 I jeszcze jedno:
Podczas drugiego dnia miesiączki uprawiałam z chłopakiem petting. Dodam, że miałam jeszcze tampon. W sumie ocieraliśmy się o siebie w ubraniach: obydwoje w bieliźnie i spodniach, ale między nami było naprawdę gorąco. Po pewnym czasie zauważyłam, że mam spodnie całe mokre w kroczu. Bielizna też sucha nie była. Nie było to z mojego powodu. Martwią mnie te mokre spodnie. Nie wiem, czy doszło do wytrysku, ale jak inaczej wytłumaczyć to, co się stało? Tę plamę na spodniach.
Czy mogę być w ciąży? Wiem, że plemniki nie przechodzą przez dwie warstwy spodni, ale skoro miałam aż tak mokre spodnie to może jednak. Zaczynam panikować jak w sumie większość dziewczyn tutaj.
Proszę o pomoc:(
Proszę dodawać swoje śmieszne propozycje: Pozdrawiam:)

Brak komentarzy: